sobota, 28 czerwca 2014

Przyrodnicze ciekawostki

div>

10 komentarzy:

  1. Tak tak telefon zawsze jest....ale jak wiadomo aparat to aparat:) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jeszcze zmień funkcje wpisywania postów z tym numerkiem nie jestem automatem-denerwujące:).....mnie to drażni:)....(wpisując posta aby cokolwiek wysłać komp każe mi przepisywać liczby)...nie wiem czy to ma chronić może przed tymi co ostatnio wysyłane mam głupoty po angielsku jak nie propozycje papierosów to coś o ubraniach i inne bzdury ....to o to chodzi???

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne fotki,chyba złapię za aparat i też ruszę w plener coś pocykać .W końcu przygoda jest najpiękniejsza,a moje rękodzieło może sobie poczekać na deszczowe dni :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Kochana gdybyś mogła wyrzucić weryfikację obrazkową to lepiej by się pisało komentarze .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W razie czego pisz ,powiem co jak i gdzie .
      Miłego dnia :)

      Usuń
  4. Ale fajne owady, ślimak troszkę mniej :) No tak, weryfikacja obrazkowa denerwuje ludzi. Ja to wyłączyłam po kilku komentarzach, na samym początku. Wejdź na ustawienia. Tam to znajdziesz i wyłączysz :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jolu;) Trochę za dużo te trzy blogi, żeby wszystko ogarnąć... Zaraz wyłączę. Pozdrawiam Cię;)

      Usuń
  5. Fotograf pierwszej klasy. Super zdjęcia. Pozdrawiam i dziekuje za miłe słówa pozostawione u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co Reniu;) Dziękuję za miano fotografa pierwszej klasy. Urosłam z dumy ponad kompa;) Buziaki;)

      Usuń
  6. Gosiu to jest niemożliwe !!! Nie da się zrobic tak pieknych zdjęc telefonem . No chyba że masz telefon z aparatem o rozdzielczości powyżej 10 tys. pikseli. Mnie na taki nie stać ale Ty bogata z domu może masz :-))))))). Robale są cudne a właściwie nie robale tylko ich fotki. Kurna ciekawe z tą weryfikacją postów, przeca na blogu robótkowym jej nie masz , ta czemu tu masz ?????
    Pozdrówka i cieplutkiej słoneczej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, ja nie wiem sama o co chodzi z tą weryfikacją... Raz ją wyłączyłam i powinna być wyłączona dla wszystkich blogów? Od kiedy połączyłam się z tym ..., wiesz kim? To mam same problem. Rozwód na wszystkich blogach i to biegusiem!!!!!;););)

    OdpowiedzUsuń

Zimowe widoki

Nie przepadam za zimą, ale chwilami marzą mi się takie widoki... Wszędzie biało, oszronione drzewa i mroźne powietrze. Lubiłam spacery ...