piątek, 30 stycznia 2015

Róże




7 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia,bardzo podobają mi się takie w sepii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu;) Niedawno zlikwidowałam tego bloga i drugiego z felietonami, ale postanowiłam przywrócić je, bo zamieszczanie wszystkiego na jednym blogu, powodowało taki nieład...

      Usuń
  2. Piekne zdjecia! Dla mnie bardzo ciekawie wygladaja roze na drugim zdjeciu...w kolorze szmaragdowym, a liscie we fiolecie....Slicznie !

    Pozdrawiam Cie serdecznie, Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu;) Ja Ciebie również pozdrawiam bardzo serdecznie;)

      Usuń
  3. Gosiu piekne te bukieciki , a zdęcia wyszły bardzo fajnie , szczególnie to czarno - białe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu fantastyczne są oba zdjęcia:) Każde ma w sobie swoje coś:)
    Pozdrowionka i buziaczki:) Kasia

    OdpowiedzUsuń

Zimowe widoki

Nie przepadam za zimą, ale chwilami marzą mi się takie widoki... Wszędzie biało, oszronione drzewa i mroźne powietrze. Lubiłam spacery ...