niedziela, 7 lipca 2019

Ubiegłoroczne grzybobranie

Uwielbiam wędrówki po lesie, ale tylko wówczas, kiedy można znaleźć piękne grzybki;) W przeciwnym razie wycieczki do lasu mnie nie interesują, bo natrętne komary zjadłyby mnie żywcem;) Ale kiedy dowiaduję się z grzybowych raportów, że pojawiły się grzyby - to i komary nie straszne... Co prawda, nie ma dla mnie skutecznego odstraszacza na te nadzwyczaj ,,kochające" mnie owady, ale zbieranie grzybków jest siłą wyższą;) I nie ważne swędzące bąble na całym ciele... Wątpię, czy w tym roku będzie urodzaj na grzyby, ale dzięki temu, że fotografuję najładniejsze okazy - przynajmniej o każdej porze można ,,wzrok nacieszyć";)




1 komentarz:

  1. This article is very interesting and gives a little information and don't forget to visit the site thank you.
    SA GAMING

    OdpowiedzUsuń

Zimowe widoki

Nie przepadam za zimą, ale chwilami marzą mi się takie widoki... Wszędzie biało, oszronione drzewa i mroźne powietrze. Lubiłam spacery ...